Avaliações de Sushi Son Son en Breugel

Avaliações recentes

5.0
Marcel
7 junho 2026
Paul
3 junho 2026

Bestellen is gemakkelijk en de bestelde gerechten waren op afgesproken datum/tijdstip klaar. Kwaliteit is erg goed en sushi’s zijn net iets anders/aparter dan bij andere restaurants. Zeer zeker vatbaar voor herhaling!!

Ploegje
31 maio 2026

Helaas hebben wij niet ontvangen wat we hadden besteld. Hiervoor contact opgenomen, en natuurlijk begrijp ik dat er altijd een fout gemaakt kan worden. Wat mij echter wel verbaasde, was dat ik na het sturen van een foto van de verkeerd geleverde bestelling het verzoek kreeg om deze terug te geven. Dat roept bij mij vragen op over de hygiëne. De sushi is immers al enige tijd buiten de koeling geweest en het was bovendien warm weer. Ik vraag me af wat er vervolgens met deze producten gebeurt. Fouten kunnen gebeuren, maar deze gang van zaken gaf mij geen prettig gevoel.

Reacção a Sushi Son

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de foutieve levering. Wij begrijpen uw zorgen over wat er met de teruggenomen producten gebeurt en willen u hierover graag geruststellen. Het feit dat wij producten terugnemen, betekent absoluut niet dat wij deze opnieuw verkopen. Alle teruggenomen voedingsmiddelen worden weggegooid en nooit opnieuw aan andere klanten aangeboden. Na een levering zijn producten vaak niet meer in dezelfde staat als waarin zij onze zaak hebben verlaten. Tijdens het transport kunnen gerechten verschuiven, beschadigd raken of worden beïnvloed door saus, vocht en temperatuurverschillen. Hierdoor zijn deze producten niet meer geschikt voor verkoop. Bovendien staan onze hygiëne- en voedselveiligheidsregels niet toe dat dergelijke producten opnieuw worden aangeboden. Onze werkwijze is volledig transparant. Alle medewerkers zijn hiervan op de hoogte en weten dat producten die van klanten worden teruggenomen nooit opnieuw worden verkocht, maar altijd direct worden weggegooid volgens onze hygiëne- en voedselveiligheidsregels. Bovendien zouden wij nooit het risico nemen om de gezondheid van onze klanten in gevaar te brengen voor een paar stukjes sushi. Wij zijn ons er zeer van bewust dat voedselveiligheid van groot belang is. Als een klant gezondheidsklachten zou krijgen door onveilig voedsel, zou dat ernstige gevolgen hebben voor zowel de klant als ons bedrijf. Daarom nemen wij hierin geen enkel risico. Toen wij ontdekten dat de verkeerde bestelling was geleverd, wilden wij de fout zo snel mogelijk herstellen door uw juiste bestelling opnieuw voor te bereiden en aan u te bezorgen. Het terugnemen van de verkeerd geleverde bestelling maakte uitsluitend deel uit van deze afhandeling en betekent niet dat deze producten opnieuw worden gebruikt of verkocht. Mocht u hierover nog twijfels hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zijn volledig transparant over onze werkwijze. Indien nodig kunnen wij zelfs de camerabeelden van die dag bekijken, waarop te zien is dat de teruggenomen producten niet opnieuw zijn verkocht, maar zijn weggegooid. Nogmaals onze excuses voor de gemaakte fout en het ongemak. Wij hopen dat deze uitleg uw zorgen wegneemt en stellen uw feedback op prijs.

Thijs
26 maio 2026
Sandra
25 maio 2026

Zoals altijd heerlijk en blij dat ook nu op feestdag netjes snel bezorgd.

Nawed Nabi Zada
18 maio 2026

De sushi was niet van de beste kwaliteit, sommige items waren erg droog, en over het algemeen veel duurder dan verwacht.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nicole
18 maio 2026
P JANSEN
16 maio 2026
Connie
10 maio 2026

Geen goede service 18.00 bezorging om 18.45 nog niks zelf gaan helen telefonisch niet bereikbaar

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

DB
10 maio 2026

Speciaal voor Moederdag Sushi besteld. Het was perfect op tijd bezorgd en de gerechten waren super lekker! We hebben ervan genoten.

Roy
10 maio 2026

Altyd goede kwaliteit

Wendy
9 maio 2026
Corina Martin
5 maio 2026

Hele snelle levering.

Viktoriia
28 abril 2026
Gilaine
26 abril 2026
ad van reijen
25 abril 2026
DB
5 abril 2026

Perfect op tijd. Super lekker gegeten wij hebben er van genoten.

Peter Beurskens
5 abril 2026

geweldig lekker

Lia
23 março 2026

Lekkere sushi, maar ook prima gember en wasabi.

Nicole
23 março 2026

Heerlijke sushi, genoten ❤️

Sita prins
22 março 2026

Echt zo lekker en alles zo vers.! Super goed.

Erik de weert
14 março 2026

Mooi op tijd en warm was het ook nog 9+ hier voor en de smaak 9+

Ben van der Zijden
9 março 2026

Lekker klaargemaakt

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van leeuwen
4 março 2026

Heerlijke sushi

Fleur
1 março 2026

2e x te laat geleverd, deze keer 30 min later

Nataliia
24 fevereiro 2026

It was really delicious, fast delivery, thank you

Anneke
20 fevereiro 2026

Snelle levering en een heerlijke bowl

Stevelmans
19 fevereiro 2026
Ad Rooijakkers
15 fevereiro 2026

Het was ook deze keer weer helaal prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

DB
14 fevereiro 2026

Het eten van SushiSon is altijd een feestje! Super lekker gegeten.

Yolanda
11 fevereiro 2026

Alles was goed en lekker 👍

Maaike
8 fevereiro 2026

Top!

Wendy
7 fevereiro 2026

Goed gevulde pokebowl, snelle levering.

E Megens
6 fevereiro 2026

Altijd heerlijk en bezorging altijd prima! Volgende keer weer lekker smullen

Merel
4 fevereiro 2026

Zoals altijd snel bezorgd, heel fijn! De kwaliteit was dit keer minder dan we gewend zijn, de pokebowls waren heel koud, terwijl ze normaal op kamertemperatuur zijn. Daardoor minder lekker, hopelijk de volgende keer weer als vanouds!

Michiel van den Heuvel
27 janeiro 2026

Precies op tijd, lekker warm, dikke prima

DB
26 janeiro 2026

Voor goede Sushi moet je bij Sushison zijn, perfect op tijd en het was super lekker!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Sushi Son

fijn om te horen ,dank u wel en tot volgende keer .

Thomas
24 janeiro 2026
Theo
12 janeiro 2026

Goede sushi, versgemaakt en snelle, vriendelijke bezorging

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Henriette
11 janeiro 2026
J
4 janeiro 2026
Hans Kerssemakers
1 janeiro 2026

Helaas de vorige keer beter!

Lubbers
31 dezembro 2026

Goede prijs/kwaliteit verhouding en service. Weer heerlijk genoten!

Nicole sarton
28 dezembro 2025
Toon Scheijvens
21 dezembro 2025

Weer heerlijke “kersverse” sushis gegeten. Ook de poke-bowls smaakten prima!

DB
17 dezembro 2025

Het was wederom weer een feestje met super lekkere Sushi en Poke bowls van SushiSon!

Eveline
13 dezembro 2025

Always good!

Marieke
10 dezembro 2025

Precies op tijd bezorgd en de Sushi en gyoza waren erg lekker!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Daniëlle
7 dezembro 2025
Frits De Mol
1 dezembro 2025
Pieter Wesselink
24 novembro 2025
Ben
17 novembro 2025

Gisteren 16 november 2025 opnieuw keer sushi besteld of het nu beter was dan 2 jaar geleden maar is nog steeds onder de maat, en de bezorging kwam ook half uur later dan was afgesproken.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

DB
14 novembro 2025

Waanzinnig lekker gegeten! De goed gevulde Pokebowl’s waren geweldig.

B
7 novembro 2025

Super!

Theo
7 novembro 2025

Wet was weer prima. Sommige waren iets te groot om in één keer in je mond te stoppen als je met stokjes eet.

Claire
7 novembro 2025
Nelleke
29 outubro 2025

Heerlijk eten, snelle bezorging. Wij zijn heel tevreden over Sushi Son en bestellen hier regelmatig.

Nora
26 outubro 2025
Marieke
26 outubro 2025

Super lekker, super snel bezorgd!👌🏼

Edwin
23 outubro 2025
Franca
22 outubro 2025

Was weer erg lekker Klokslag 17.30 bezorgd

Harriët
19 outubro 2025

Super snel , vriendelijk gebracht en was heerlijk 👍

Toon
18 outubro 2025
Marieke
17 outubro 2025

Heerlijk, zoals altijd

Maartje Spit
14 outubro 2025

Heel lekker en vers Super

DJ
13 outubro 2025

Super snel en super lekker zoals altijd

Veerle
6 outubro 2025

Snelle bezorging heerlijk eten

Mieke
4 outubro 2025

Zoals altijd top bezorging en top kwaliteit sushi!

Sjef den Uijl
3 outubro 2025

Prima zo en heerlijk gegeten.

Martijm Scherff
2 outubro 2025

Goede kwaliteit, hadden snel een passende oplossing toen ik onverhoopt de afhaaltijd niet kon halen.

DB
27 setembro 2025

Perfect op tijd bezorgd, en zoals altijd is SushiSon een garantie voor heerlijke en perfecte Sushi’s en Pokebowl’s we hebben heerlijk gegeten.

Rien
25 setembro 2025

Weer héél lekker

Daniëlle
23 setembro 2025

Even heerlijk als altijd, super vers en smakelijk. Goed op tijd gebracht ook.

Lindsay
21 setembro 2025
Rien
21 setembro 2025

Het was weer heerlijk, gevarieerd en fijne smaak/kwaliteit

Betina
7 setembro 2025

Heerlijk gegeten en snel bezorgd

Anika van den Boom
24 agosto 2025

De sushi was wederom heerlijk en lekker vers. (Alleen mijn extra bestelde japanse mayonaise mistte ik bij de bestelling.. )

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Emma
24 agosto 2025
Joyce
16 agosto 2025

Bezorging is altijd stipt op tijd.

Monique
16 agosto 2025

Voorheen regelmatig hier besteld. Nu kwam de smaak/rol verhouding niet verder dan een ‘all you cat eat’ kwaliteit. Weinig smaak aan de rijst. Alleen de nigiri die in het boxje zat, had smaak en was fijn qua structuur. Al met al; jammer!!

DB
8 agosto 2025

Zoals altijd was het weer super lekker!

V d Heijden
8 agosto 2025

SuChi lekker vers, lekker. Ingrediënten van goede kwaliteit. Pokibol wel lekker maar sommige ingrediënten ontbraken, tempeh, dacht dat hij iets beter gevuld zou zijn. ( Voor de prijs)

Simone
12 julho 2025

Nog steeds de lekkerste en meest verse in de verre omgeving

Wendy
3 julho 2025

De pokebowls zijn echt goed

J
1 julho 2025

Het was heerlijke sushi en op tijd bezorgd.

B
28 junho 2025

Heerlijk en precies op tijd bezorgd

Michèle van Rooij
28 junho 2025

Heerlijk gegeten!!

Martine
28 junho 2025

Was weer super lekker

Ilona
27 junho 2025
Paul Evers
23 junho 2025

40 minuten te laat. 10-15 minuten snap ik nog, maar 40 minutengesprek wel erg lang

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

DB
22 junho 2025

Het was heel erg lekker. Voor het eerst de Zalm en Tonijn bowl geprobeerd en die bestellen we de volgende zeker weer!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Theo Vereijken
21 junho 2025

Het eten was op de bestelde tijd klaar. Netjes geholpen en daarna heerlijk gegeten.

susan van buul
18 junho 2025

We hebben heerlijk gegeten op internationale sushi dag

Gerry
16 junho 2025

Vind de sushi rollen minder vast waardoor ze moeilijker te eten zijn.

Elke
14 junho 2025

Sushi was prima, de bezorging precies op tijd. Wat een leuke beleefde bezorger!

Anika van den Boom
11 junho 2025

Voor het eerst hier besteld maar zeker niet voor het laatst. Heerlijke verse sushi en snelle bezorging!

Leo Evers
11 junho 2025

Bijzonder lekker, gevarieerd, mooi opgemaakt en op de afgesproken tijd klaar.

Martine
8 junho 2025

Super lekker voor herhaling vatbaar

ad
7 junho 2025
Pete Jansen
6 junho 2025